خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/12 - 14:44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها

خسروی اسفزار از حضور به عنوان نامزد انتخابات مجلس دوازدهم انصراف داد

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس با اعلام انصراف خود از رقابت در انتخابات مجلس دوازدهم، گفت: بنده در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم و انتخابات خبرگان از کاندیدا بودن برای حضور در مجلس دوازدهم به دلیل مشکلات و مسائل مختلف همچون بیماری همسر گرامی انصراف داده و این مسئولیت را به سایر نامزدهای مجلس از حوزه انتخابیه واگذار می‌کنم.

حسین خسروی اسفزار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر خدمت ملت شریف شهید پرور ایران اسلامی و گرامی داشت یاد امام شهیدان، متنی را درباره دلایل انصراف از حضور در انتخابات مجلس دوازدهم ارائه داد که متن آن به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم



مردم شریف و متدین و ولایت مدار شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف



سلام علیکم



ایام الله دهه فجر بر شما فجرآفرینان، مبارک و یاد امام خمینی (سلام الله علیه) و شهیدان راهش گرامی باد. بقول امیرالمومنین حضرت (علی علیه السلام)، منصب‌ها و مسئولیت‌ها، میدان امتحان و مسابقه است، وسیله آب و نان نیست، بلکه امانتی بر گردن انسان است.



با احترام و تشکر از اعتماد شما مردم بزرگوار، برای نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس، به دلیل بروز مشکلاتی، از جمله، مریضی همسر بزرگوارم از اول مجلس یازدهم، تاکنون، انصراف خودم را از نامزدی دوازدهمین دوره مجلس اعلام می‌نمایم.



مردم شریف و با بصیرت، بعنوان خدمتگزار شما در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، استدعا می‌کنم در انتخابات یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۲، با مشارکت حداکثری که تضمین وحدت و امنیت ملی و پیشرفت‌های همه جانبه کشور می‌باشد، همچون گذشته، با شور و شعور و بصیرت، وظیفه دینی و ملی خود را به نحو احسن انجام دهید.



پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران را، به رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز، سرافرازی و پیروزی و دنیا و آخرتی سعادتمند را برای مردم ایران اسلامی و امت اسلام از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.



ضمن تشکر مضاعف از شما مردم عزیز و مسئولین محترم، از قصورات و کوتاهی‌ها در انجام مسئولیت وکالت شما در مجلس شورای اسلامی، از خداوند غفور و رحیم، تقاضای عفو و از شما بندگان بزرگوارش حلالیت می‌طلبم.



انشاء‌الله گزارش اقدامات انجام شده در دوره مسئولیت اینجانب در مجلس شورای اسلامی را در روزهای آینده تا پایان این دوره مجلس (۱۴۰۳/۰۳/۰۶) در رسانه‌ها ملاحظه خواهید فرمود.



بدیهی است تا پایان دوره نمایندگی حتی المقدور، پیگیر مطالبات شما با استعانت از خداوند منان خواهم بود.



در پایان در جواب سوال تعدادی از شهروندان گرامی اعلام می‌دارم اصل انصراف در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ را تایید و به نفع کسی از نامزدهای محترم را تکذیب می‌نمایم.



ملتمس و محتاج دعای همیشگی شما حسین خسروی



نماینده مردم شریف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 375658
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار